Tietoa meistä
Keitä olemme
Laskutuksen tulisi olla helppoa, mutta todellisuus on toinen.
Pohjoismaissa lähetetään vuosittain kaksi miljardia laskua. Euroopassa luku on 40 miljardia. Suuri osa laskuista ei ole sähköisiä, ja prosessi on yleensä sirpaloitunut, mikä johtaa tehottomuuteen ja hallitsemattomuuteen. Ropo auttaa yrityksiä yhtenäistämään ja virtaviivaistamaan laskutustaan. Tehostamme prosesseja ja tarjoamme täyden näkyvyyden laskutuksesta ja maksamisesta saatavaan dataan, mikä helpottaa talouden hallintaa, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa kassavirtaa.
Ropo on Pohjoismaiden markkinajohtaja, jolla on toimintaa Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa. Päätoimipiste sijaitsee Kuopiossa, Suomessa.
Ropo in numbers.
Vahvuutemme:
SKAALA
Markkinajohtaja & alan asiantuntija
Ropo on markkinajohtaja, jolla on yli 10 000 asiakasta, vahva alan asiantuntemus ja kyky käsitellä suuria laskutusmääriä Pohjoismaiden laajuisesti.
JOUSTAVUUS
Helppo, saumaton ja modulaarinen
Yhdellä alustalla toimiva palvelumme on helppokäyttöinen, saumaton ja muokattavissa asiakkaan tarpeisiin. Asiakkaat saavat käyttöönsä uusimman laskutusteknologian, jossa tietoturva ja vaatimustenmukaisuus ovat keskiössä. Palvelun joustavuus tuo myös säästöjä IT-kustannuksiin.
OSAAMINEN
Yhdistelmä automaatiota ja palveluasiantuntemusta
Virtaviivaistamme ja automatisoimme prosesseja minimoiden manuaalisen työn ja maksimoiden tehokkuuden ja tuottavuuden – kaikkea tätä tukee ammattimainen palveluosaamisemme.
HALLITTAVUUS
Liiketoiminnan kriittisten kehityskohteiden hallinta
Täydellinen näkyvyys ja datan älykäs käyttö mahdollistavat liiketoiminnan kannalta kriittisimpien kehityskohteiden tunnistamisen ja seurannan. Tällaisia ovat esimerkiksi maksuaikojen lyhentäminen, asiakaspoistuman vähentäminen tai asiakastyytyväisyyden parantaminen. Autamme asiakkaitamme kassavirran optimoinnissa hyödyntämällä historiadataa ja kassavirtaennusteita.
Tavoitteemme
Liiketoiminnan parempi flow
Haluamme tehdä talouden hallinnasta helppoa antaen yrityksille vapauden keskittyä kasvuun ja kehittymiseen.
Teemme liiketoiminnasta sujuvampaa ja tehokkaampaa virtaviivaistamalla laskutuksen sisäiset ja ulkoiset prosessit, jotka ovat koko liiketoiminnan perusta. Yhdistämällä tuottavuuden ja asiakaskokemuksen annamme yrityksille mahdollisuuden saavuttaa täyden potentiaaliinsa.
Visionamme on liiketoiminnan parempi flow.
Vastuullisuus
Ropolla vastuullisuus on olennainen osa strategiaa ja arvomaailmaa. Vastuullisuustyömme pääpainopisteet ovat
- eettisyys ja vastuullinen palvelutuotanto
- ihmiset ja inspiroiva työympäristö
- ilmastoystävällinen laskun elinkaari.
Olemme sitoutuneet parantamaan läpinäkyvyyttä, edistämään pitkän aikavälin kestävää kasvua sekä varmistamaan erinomaisen asiakaskokemuksen ja työntekijöidemme tyytyväisyyden.
Luottamus on Ropon liiketoiminnan perusta. Vastaamme yritysten tärkeimpien prosessien toimivuudesta koko laskun elinkaaren ja rahaliikenteen osalta laskujen välityksestä reskontraan ja saatavien hallintaan. Palveluamme ja onnistumistamme mitataan sekä suhteessa asiakkaisiimme että heidän asiakkaisiinsa, ja se näkyy myös vastuullisuusstrategiamme painopisteissä.
Lue lisää vastuullisuustyöstämme.
Kulttuurimme
Ropolla uskalletaan ajatella rohkeasti eri tavalla ja haastaa olemassa olevaa. Haluamme kasvaa osaajina ja olemme vahvasti sitoutuneita löytämään parhaat ratkaisut asiakkaidemme laskutuksen optimointiin. Lue lisää meistä ja arvoistamme.
Uusimmat artikkelit
7.11.2024
Asiakastutkimus 2024: Ropo kuuntelee asiakkaitaan – jatkuva kehittäminen asiakaskokemuksen keskiössä
Lue lisää4.11.2024
Ropon asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat marraskuussa
Lue lisää20.9.2024
Ropon laskutusratkaisu toi Snellman-konsernille täyden näkymän Pohjoismaissa
Lue lisää3.9.2024