Jatka sisältöön

Ropon suositteluaste hyvällä tasolla

NPS 73

Ropolla on vahva kehittämisen kulttuuri, jossa pyrimme jatkuvasti kasvamaan osaajina ja löytämään parhaat ratkaisut asiakkaillemme. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen ja palautteen kerääminen mahdollistavat palveluidemme kehittämisen tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Toteutamme kaksi kertaa vuodessa NPS-mittauksen avainasiakkaidemme päättäjille ja vaikuttajille. Toukokuussa toteutetussa NPS-kyselyssä (H1/2024) saimme erinomaisen tuloksen: suositteluluku oli 73, mikä ylittää edellisen mittauksen (H2/2023) tuloksen, jolloin vastaava luku oli 67.

Avoimien palautteiden perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä Ropon asiantuntijuuteen ja aktiiviseen palvelukehitykseen. Asiakkaamme arvostavat myös Ropon hyvää palveluasennetta, nopeaa reagointia sekä avointa ja luottamuksellista yhteistyötä, jossa asiat hoituvat sovitusti.

Päättäjien ja vaikuttajien NPS-kysely on yksi tärkeimmistä mittareistamme. Kyselyssä pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi palveluamme ystävälleen/kollegalleen asteikolla 0–10. Myös vapaan palautteen antaminen on mahdollista. Nettosuositteluindeksissä eli NPS-mittarissa luku asettuu välille -100 (ei yhtään suosittelijaa) ja 100 (ei yhtään arvostelijaa).

Ropo - NPS H1/2024

Poimintoja avoimista palautteisesta:

• Ropon asiantuntijat ymmärtävät liiketoimintamme, asiakkaamme ja meidät. Myös järjestelmien kehittyminen sekä meidän että loppuasiakkaan näkökulmasta on vauhdikasta ja toimintatapoja helpottavaa.
• Yhteistyö toimii ja Ropo toimii luotettavana kumppanina. Järjestelmäkehityksen ketteryys on ehdoton valtti.
• Todella hyvää yhteistyötä. Avoin, luottamuksellinen suhde. Nopea reagointi kysymyksiin.
• Asiat toteutuvat sovitusti. Asiointi yhteyshenkilöiden kanssa sujuu erinomaisesti.
• Kaikki sujuu hyvin yhteistyössä. Vastaukset saan aina todella nopeasti Ropon päästä sekä asiakaspalvelusta että yhteyshenkilöiltämme.
• Olen tyytyväinen yhteistyöhön, teidän osaamiseenne, teidän aktiiviseen kehittämiseen ja siihen, että teidän kanssa asiat etenee miellyttävästi ja helposti.
• Yhteistyö kanssanne sujuu hienosti! Ropo reagoi nopeasti tarpeisiimme ja kehittää palveluita kanssamme aktiivisesti eteenpäin.
• Yhteistyö on sujuvaa. Asioita hoidetaan hienosti ja hyvällä asenteella eteenpäin.
• Ketterä toimija ja laadukas, osaava palvelu – kiitos!
• Olemme olleet tyytyväisiä Ropon kehittävään otteeseen ja yhteistyöhön kanssamme. Ropon kanssa onnistuu suorankin palautteen käsittely ja prosesseja on paljon saatu eteenpäin.
• Palvelu ystävällistä ja maanläheistä. Ei turhaa ICT jargonia.