Skip to content

Tallenne ja esitysmateriaali

Kiitos mielenkiinnostasi 4.12.2024 järjestettyyn teemawebinaariimme, jossa syvennyimme asiakaskokemuksen kehittämiseen ja digitalisaation edistämiseen loppuasiakaspalvelussamme.

Tältä sivulta löydät webinaarin videotallenteenesitysmateriaalin (pdf), MyRopo-viestikeskuksen esittelyvideon sekä vastauksia webinaarissa esitettyihin kysymyksiin.

Toivomme, että annat meille webinaarista palautetta ja esität kysymyksiä, jos jokin asia jäi vielä askarruttamaan. Voit myös aina olla yhteydessä asiakkuusneuvontaamme – autamme sinua mielellämme.


Webinaarin videotallenne:

MyRopo-viestikeskuksen demovideo:


Q&A

Miten suojaatte asiakastiedot tekoälytyökalun käytössä?

Tekoälyä käytetään siten, että sensitiiviset asiakastiedot eivät pääse vääriin käsiin. Tekoäly-ympäristö on suljettu ja työkalu Ropon oma. Kaikki asiakaspalvelussamme käytössä olevat sovellukset on arvioitu tietosuojan näkökulmasta ja tiedonsiirto palveluiden välillä on salattua. Tietojen käyttö on rajoitettua ja pääsyoikeudet hallitaan tiukasti tietoturvapolitiikkamme mukaisesti. Huolehdimme siitä, että GDPR:n (General Data Protection Regulation) vaatimukset täyttyvät kaikissa tietojen käsittelyvaiheissa.

Tuleeko MyRopon kirjautumiseen muutoksia yritysasiakkaille?


Tällä hetkellä yritysasiakkaiden kirjautumiseen ei ole tulossa muutoksia. Asiointioikeudet tarkistetaan edelleen Suomi.fi-valtuuksien avulla. Seuraamme jatkuvasti yritysasiakkaidemme palautteita ja arvioimme kehitystarpeita tietosuoja-asiat huomioiden.

Yritysasiakkaamme voivat ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä MyRopon lisäksi myös puhelimitse, sähköpostilla ja kotisivuillamme olevan lomakkeen kautta.



Huomioithan, että webinaariaineistoissa esitetyt asiat ovat tämänhetkisiä tietoja ja ne voivat mahdollisesti myöhemmin muuttua – varmistathan ajantasaisen tiedon aina Ropon palveluneuvonnasta.