Jatka sisältöön

Ropon vuosittainen yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimus käynnissä

Olemme käynnistäneet vuosittaisen yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimuksen Ropon loppuasiakaspalvelun kanssa asioineille asiakkaille.

Tutkimuksen avulla haluamme selvittää, millaisia mielikuvia Ropoon liittyy, miten asiakkaat kuvaavat asiakaskokemustaan ja millaista asiointikäyttäytyminen on eri kanavissa. Vastausten perusteella arvioimme asiakaspalvelumme nykytilaa ja onnistumistamme sekä keräämme palautetta palvelumme kehittämiseksi.

Tutkimukseen kutsutaan viimeisen neljän kuukauden aikana asiakaspalvelussamme asioineita asiakkaita ja se toteutetaan puhelinhaastatteluina, sähköposti-, tekstiviesti- ja verkkokyselynä joulu-tammikuun aikana. Teknisestä toteutuksesta vastaa Innolink.

Yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimus toteutetaan vuosittain. Voit tutustua vuoden 2023 tuloksiin tästä »