Skip to content

Ropon vuosittainen yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimus käynnistyy

Toteutamme kesällä vuosittaisen yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimuksen Ropon asiakaspalvelun kanssa asioineille asiakkaille.

Tutkimuksen avulla haluamme selvittää, millaisia mielikuvia Ropoon liittyy, miten asiakkaat kuvaavat asiakaskokemustaan ja millaista asiointikäyttäytyminen on eri kanavissa. Vastausten perusteella arvioimme asiakaspalvelumme nykytilaa ja onnistumistamme sekä keräämme palautetta palvelumme kehittämiseksi.

Tutkimus toteutetaan 1.7.-30.8.2025 välisenä aikana sähköposti-, tekstiviesti- ja verkkokyselynä.

Yrityskuva- ja asiakaskokemustutkimus toteutetaan vuosittain. Kerromme kyselyn tuloksista syksyllä.

Tutustu vuoden 2024 tuloksiin tästä »