Sähkön pörssihinnan äkillinen nousu on kasvattanut yhteydenottoja sähköyhtiöiden palvelulinjoille ja näkyy myös meidän asiakaspalvelussamme. Huomioithan, että emme voi auttaa sähkösopimukseen ja sähkön hintaan liittyvissä asioissa. Otathan yhteyttä suoraan omaan sähköyhtiöösi, jos sinulla on kysyttävää sähköyhtiösi asiakkuuteen, laskun sisältöön, laskutuskauteen tai vielä saapumattomaan laskuun liittyen.
Ropo Capitalin asiakaspalvelu auttaa maksamiseen liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat asiasi Ropo Online -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää, tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman ja keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa. Voit myös ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi.
Kirjaudu henkilöasiakkaana »
Kirjaudu yritysasiakkaana »