Asiakaspalvelusivuillemme on ilmestynyt uusi apuri; Ropobotti auttaa maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä jakamalla tietoa ja opastamalla asioiden hoitamisessa. Jatkossa botti palvelee myös Ropo Onlinessa ympäri vuorokauden.
Nettisivuillamme Ropobotin tärkein tehtävä on auttaa asiakasta vastaamalla kysymyksiin ja antamalla lisätietoja. Botti neuvoo esimerkiksi eräpäivän siirtoon, maksusuunnitelman tekemiseen, katkaisuvaroituksiin ja liikamaksun palautuksiin liittyvissä asioissa, ja ohjaa asiakkaan joko Ropo Online -itsepalvelukanavaan tai asiakasneuvojalle, jonka kanssa keskustelua voi jatkaa asiakaspalvelumme aukioloaikoina.
Nettisivubotin kanssa käydyt keskustelut tapahtuvat anonyymisti eikä botti kysy tai tallenna tietoja, joista asiakkaan voisi tunnistaa. Ropo Onlinessa heinäkuun aikana julkaistava asiakaspalvelubotti sen sijaan toimii vahvan tunnistautumisen takana ja pyytää tarvittaessa myös yksityiskohtaisia tietoja laskuun, maksumuistutukseen tai maksuvalvontakirjeeseen liittyen. Näin botti voi antaa tarkempia ohjeita ja esimerkiksi suoraan tarkistaa, voiko laskulle saada lisää maksuaikaa.
Bottien avulla haluamme varmistaa, että maksuasioiden hoitaminen on mahdollisimman helppoa ja onnistuu vaivattomasti juuri asiakkaalle parhaiten sopivana ajankohtana. Ropobottia myös koulutetaan jatkuvasti, jotta keskustelut olisivat mahdollisimman sujuvia ja botti kehittyisi entistäkin paremmaksi asiakaspalvelijaksi.
Tutustu Ropobottiin ja avaa keskustelu asiakaspalvelusivujemme oikeassa alareunassa olevaa nappia klikkaamalla.