Ropon loppuasiakaspalvelu:
Asiakaskokemus ja digitalisaatio
Tervetuloa Ropon teemawebinaariin, jossa tutustumme asiakaskokemuksen kehittämiseen ja digitalisaation edistämiseen loppuasiakaspalvelussamme.
Webinaarissa kerromme asiakaspalvelun laadun ylläpitämisestä ja kehittämisestä, Ropon uusien työkalujen ja teknologioiden roolista asiakaskokemuksessa, sekä monikanavaisuuden ja tekoälyn tuomista hyödyistä. Esittelemme myös MyRopon viimeisintä kehitystä, kuten marraskuussa käyttöön otetun viestikeskuksen.
Aika: Keskiviikko 4.12.2024 klo 9-10
Paikka: Teams Live -webinaari
Ilmoittaudu mukaan viereisen lomakkeen kautta.
Voit esittää kysymyksiä webinaarin aikana ja ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä. Webinaarin arvioitu kesto on noin 60 min ja siitä toimitetaan kaikille ilmoittautuneille tallenne jälkikäteen.
Ilmoittaudu mukaan:
Ilmoittautuminen on päättynyt. Webinaarin tallenne on nähtävissä jälkikäteen Ropo Onessa.