Palveluissamme on käyttökatko
Palveluissamme on käyttökatko
Palveluissamme on järjestelmäpäivityksestä johtuva käyttökatko lauantai 15. maaliskuuta 2025 klo 20.00 – sunnuntai 16. maaliskuuta 2025 klo 18.00 välisenä aikana.
Pääset käyttämään MyRopo- ja Ropo One™ -palveluja normaalisti sunnuntaina 16. maaliskuuta 2025 klo 18.00 eteenpäin.
Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Ajankohtaista

5.3.2025
Loppuasiakaskastutkimus 2024: Asiakaskokemus parantunut – tyytyväisimpiä MyRopossa asioineet
Lue lisää
21.2.2025
MyRopo-viestikeskus: Siirtyminen suojattuun verkkoviestiin
Lue lisää
14.2.2025
Oomi vahvistaa talouden hallintaansa reaaliaikaisella datalla ja älykkäällä analytiikalla
Lue lisää
14.2.2025