Hoida maksuasioitasi
Tervetuloa
Ropolle!
Asiakaspalvelumme on sinua varten ja auttaa kaikissa myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Tältä sivulta löydät tietoa yhteydenottamisesta, aukioloajoista ja muista usein kysytyistä kysymyksistä.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua maksujärjestelyissä, autamme mielellämme.
MyRopo – hoida maksuasiasi kätevästi verkossa
Helpoin ja nopein tapa hoitaa maksuasioita on käyttää MyRopo-verkkopalveluamme.
MyRopo on itsepalvelukanava, jossa saat apua Online-asiakaspalvelun ja 24/7 toimivan ChatBotin kautta. Verkkopalvelussamme voit tarkistaa laskusi tilan, maksaa tai tehdä maksujärjestelyitä kuten eräpäivän siirtoja tai maksusuunnitelmia. Voit myös ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi.
Jos itsepalvelu ei ole sinulle sopivin asiointitapa, voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse, chatissa tai sähköpostitse – olemme täällä sinua varten. Oikeat yhteystiedot löydät aina laskultasi tai lähettämästämme kirjeestä. Hyödynnä myös Usein kysytyt kysymykset -palstaa, voit löytää vastauksen kysymykseesi sieltä.
Asioi verkossa: MyRopo
Laskut ja maksuasiat yhdessä osoitteessa 24/7
Aloita chat
ChatBot 24/7
Chat-asiakaspalvelijat: ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).
Lähetä viesti
Tavoitat asiakaspalvelumme viestitse parhaiten MyRopon kautta.
Hoidatko yrityksesi maksuasiaa? Voit jättää viestin myös yhteydenottolomakkeen kautta.
Soita meille
Suosituimmat ajat asioiden hoitamiseen ovat arkisin puolenpäivän aikaan lounastuntien yhteydessä (klo 10-12) ja iltapäivällä toimistoajan päättyessä (klo 15.30-16.30). Jos mahdollista, suosittelemme ottamaan yhteyttä näiden aikojen ulkopuolella tai asioimaan MyRopo-palvelussa, jossa maksuasiat hoituvat aina nopeimmin. MyRopossa sinua palvelee ChatBot 24/7 ja chat-asiakaspalvelijamme ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).
Oikeat yhteystiedot löydät aina laskustasi tai maksuvalvontakirjeestäsi. Palvelemme asiakkaitamme puhelimitse seuraavasti:
Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20 (laskuihin liittyvät asiat)
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18 (muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat)
Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17.
Ajankohtaista
Hyvä laskutustapa ja eettiset periaatteet
Meille hyvä laskutustapa tarkoittaa asiakkaidemme ja asiakkaidemme asiakkaiden raha-asioista välittämistä, reiluutta, joustavuutta, ihmislähtöisyyttä ja loputonta kannustusta maksuasioiden hoitamiseen.