Jatka sisältöön

NPS 70 Ropon avainasiakkaiden 2024 kyselyissä

Toteutamme kaksi kertaa vuodessa NPS-mittauksen avainasiakkaidemme päättäjille ja vaikuttajille. Vuonna 2024 kyselyjen yhteenlaskettu NPS-luku oli 70, mikä on erinomainen tulos ja noussut edellisestä vuodesta, jolloin vastaava NPS-luku oli 67.

Viimeisin kysely toteutettiin marras–joulukuussa 2024, ja sen perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä Ropon asiakaslähtöisyyteen, hyvään kommunikaatioon, nopeaan palveluun sekä toimiviin prosesseihin.

Avoimien palautteiden mukaan asiakkaamme arvostavat Ropon ratkaisukeskeisyyttä ja yhdessä kehittämistä; palvelu on joustavaa ja vastaa asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin. Kiitosta saavat myös aktiivinen yhteydenpito, asioiden hoitaminen sovitusti sekä yhteyshenkilöiden asiantunteva ja ystävällinen palvelu.

Tero Rantaniitty - Ropo

– Asiakaspalaute on meille äärimmäisen tärkeää ja muodostaa perustan palvelumme jatkuvalle parantamiselle. Kiitämme asiakkaitamme runsaista avoimista palautteista, jotka auttavat meitä tässä kehitystyössä. Suuri kiitos kuuluu myös ropolaisille, joiden vahva osaaminen ja can do -asenne näkyy tässäkin tutkimuksessa. Muuttuva maailma vaatii kuitenkin jatkuvaa valppautta ja olemme siihen myös valmiita. Ketteryys ja vahva tahto kehittyä ovat keskeisiä tekijöitä, jotka ohjaavat meitä eteenpäin, Ropo Suomen maajohtaja Tero Rantaniitty toteaa.

Palvelumme perusta on omaan teknologiaan pohjautuva Ropo One™ -alusta, joka mahdollistaa saumattomat prosessit ja täyden näkyvyyden talouden hallintaan.


Poimintoja kyselyn avoimista palautteista:

  • Yhteydenpito on aktiivista ja asiat hoituvat sovitulla tavalla. Asioita kehitetään yhdessä.
  • Erinomainen yhteistyö. Ropolta saa aina erittäin osaavaa ja ystävällistä palvelua sekä asioihin reagoidaan nopeasti.
  • Kaikki sujuu sovitusti. Yhteydenpito on aktiivista ja yhteyshenkilöt ovat osaavia. Asiointi on mutkatonta ja hyvänhenkistä.
  • Yhteistyö Ropon kanssa sujunut hienosti. Teidän yrityskulttuurinne ja ratkaisukeskeisyys ovat teille iso kilpailuvaltti. Haasteet ratkotaan yhdessä nopeasti ja aina on löytynyt ratkaisu.
  • Yhteistyö sujunut hyvin. Erityinen kiitos ketterälle kehitykselle.
  • Asiakaslähtöinen organisaatio ja lähestymistapa.
  • Asiat sujuvat jouhevasti ja yhteistyö pelaa.
  • Hyvin toimiva kokonaiskonsepti.
  • Nopeaa, erittäin hyvää ja kattavaa palvelua.
  • Yhteistyö toimii hyvin ja keskusteluita voidaan käydä avoimesti.

Päättäjien ja vaikuttajien NPS-kysely on yksi tärkeimmistä mittareistamme. Kyselyssä pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi palveluamme ystävälleen tai kollegalleen asteikolla 0–10. Myös vapaan palautteen antaminen on mahdollista. Nettosuositteluindeksissä eli NPS-mittarissa luku asettuu välille -100 (ei yhtään suosittelijaa) ja 100 (ei yhtään arvostelijaa).