Jatka sisältöön

Ropon käyttöönottoprojektien NPS 82

Asiakkaamme arvostavat asiantuntevaa ja sitoutunutta projektitiimiä

Keräämme asiakkailtamme palautetta säännöllisesti heti palveluidemme käyttöönotosta alkaen. Vuoden 2024 jälkimmäisellä puoliskolla (H2/2024) käyttöönottoprojektiemme NPS-luku oli 82, mikä on erinomainen tulos ja kasvanut edellisestä mittauksesta (H1/2024), jolloin vastaava luku oli 64.

Asiakaspalautteidemme mukaan käyttöönottoprojektit ovat sujuneet joustavasti ja pysyneet hyvin aikataulussa. Asiakkaat arvostavat Ropon asiantuntemusta, nopeaa reagointikykyä ja selkeitä ohjeistuksia. Kiitosta saavat myös hyvä yhteistyö, aktiivinen vuoropuhelu sekä ystävällinen palvelu ja sitoutunut projektitiimi. Kyselyn vastausprosentti oli 58 %, mikä antaa hyvän kuvan asiakastyytyväisyydestä.

Ropo - Projektit - NPS - H2-2024


Kuva: Ropo | Käyttöönottoprojektien NPS H2/2024. Nettosuositteluindeksissä (NPS) luku asettuu välille -100 (ei yhtään suosittelijaa) ja 100 (ei yhtään arvostelijaa).

Poimintoja avoimista palautteista

  • Kiitos hyvästä ja joustavasta yhteistyöstä ja palvelualttiista asenteesta.
  • Ropon tiimi oli projektissa aktiivinen ja sitoutunut.
  • Reagointiajat yllättivät nopeudellaan vs. aikaisemmat kokemukset eri projekteista eri yhteistyökumppaneiden kanssa.
  • Meidän laajassa ERP-käyttöönottoprojektissa oli Ropon lisäksi useita muita sidosryhmiä. Ropo onnistui ylivoimaisesti parhaiten.
  • Erinomainen proaktiivisuus, ammattitaito ja sitoutuminen.
  • Ropo sai ratkaisut soviteltua tarpeisiimme hyvin.
  • Palvelu erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa.
  • Reagointi kysymyksiin ja tuotannon muutospyyntöihin oli nopeaa ja ohjeistukset selkeitä.
  • Yhteistyö ja kommunikaatio on ollut alusta asti aktiivista ja molemminpuolista.
  • Projektin aloituspalaverissa asetetut deadlinet pitivät sovitusti.
  • Projekti oli hyvin suunniteltu, stepit ja palaverit sovittiin hyvissä ajoin ja mahdolliset haasteet selvitettiin nopealla aikataululla.

Käyttöönottoprojektin NPS-kyselyssä pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi Ropoa käyttöönoton perusteella ystävälleen tai kollegalleen. Palautetta pyydetään myös mm. projektin aikataulullisesta onnistumisesta, yhteistyön sujuvuudesta sekä tuotantokäytön aloituksen toteutumisesta.


Visionamme on liiketoiminnan parempi flow. Lue lisää meistä ja palveluistamme.