Asiakaskokemuksen parantaminen on osa jatkuvaa kehitystyötämme ja tänä vuonna pääpaino on erityisesti Ropo Online -verkkopalvelun uudistamisessa ja sen käyttäjäystävällisyyden parantamisessa. Tavoitteenamme on tehdä Onlinesta entistä helppokäyttöisempi palvelu, joka tarjoaa monipuolisia toiminnallisuuksia sujuvaan asiointiin ja maksujen hoitamiseen.
Osana uudistusta liitämme Ropo Onlineen Tink-maksupalvelun, jonka myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistä paremman maksukokemuksen. Tink on Euroopan johtava Open Banking -alustatoimittaja, jonka nykyaikainen palveluratkaisu tekee maksamisesta helppoa ja sujuvaa.
Tinkin laajan pankkivalikoiman avulla varmistamme monipuoliset maksuvaihtoehdot, samalla säilyttäen nykyisen Nets-maksupalvelun niiltä osin kuin se täydentää Tinkin tarjontaa. Verkkopankkivalikoimamme kattaa jatkossakin laajasti kotimaiset pankit, joiden tunnuksilla Ropo Onlinessa voi hoitaa maksuasioita itselleen sopivana ajankohtana 24/7.
Tink-maksupalvelu otetaan käyttöön Ropo Onlinessa helmikuun 2024 aikana. Kevään aikana päivitämme myös Onlinen käyttöliittymän, minkä myötä voimme tarjota käyttäjille selkeämmän ja informatiivisemman sivuston uudistetulla ilmeellä. Tuomme Onlineen myös monipuolisesti uusia ominaisuuksia, joilla voimme sujuvoittaa asiointia ja maksuasioiden hoitamista. Kerromme uudistuksista tarkemmin sitä mukaa, kun tuomme niitä palveluumme.
Ropo Online -palvelussa voi hoitaa maksuasioita itsenäisesti 24/7. Palvelussa voi tarkistaa laskun tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää, tehdä maksusuunnitelman, ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita omasta puolesta. Onlinen chatista saa henkilökohtaista neuvontaa ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–15. Muina aikoina maksuasioissa auttaa virtuaalinen apuri Ropobotti.