Seuraamme asiakastyytyväisyyttä tiiviisti koko asiakassuhteen ajan ja keräämme palautetta systemaattisesti alkaen palveluidemme käyttöönotosta. Vuoden 2024 ensimmäisellä puoliskolla käyttöönottoprojektiemme NPS-luku oli 64, mikä on hyvä tulos (vastausprosentti 58 %).
Asiakaspalautteiden perusteella Ropoa pidetään luotettavana ja asiantuntevana kumppanina, joka pitää kiinni sovituista asioista ja löytää ratkaisut vaivattomasti. Yhteistyö kanssamme koetaan sujuvaksi ja selkeäksi, ja kommunikointi projektitiimin kanssa toimii hyvin.
Ropon käyttöönottoprojektin NPS-kyselyssä pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi Ropoa käyttöönoton perusteella ystävälleen tai kollegalleen. Palautetta pyydetään myös mm. projektin aikataulullisesta onnistumisesta, yhteistyön sujuvuudesta sekä tuotantokäytön aloituksen toteutumisesta.
Poimintoja avoimista palautteista:
- Ropolla on hyvin tuotteistettu malli käyttöönottoprojekteille ja sen mukaan oli hyvä edetä.
- Asiantunteva porukka Ropolla. Tehtävien jako oli selkeä ja yhteyshenkilöt helposti tavoitettavissa.
- Toimintavarmuus ja sovituista asioista kiinni pitäminen ovat asioita, joiden vuoksi pidän teitä parhaana toimittajana. Selkärangasta lähtevä rehellisyys on kaiken perusta. En epäröi antaa teistä positiivista palautetta myöskään muille kollegoille.
- Kiitos yhteistyöstä ja siitä, että projekti oli selkeä ja aikataulutettu teiltä loistavasti. Projekti sujui vähintään odotustemme mukaisesti.
- Teidän on vaikeaa ylittää itsenne, kun olette omassa verkostossani luotettavin toimittaja.
- Ropon kanssa on helppo asioida. Tiukasta aikataulusta huolimatta saitte kaiken toimimaan loistavasti.
- Jokaiseen asiaan oli esittää ratkaisu.
- Kommunikointi sujui luontevasti ja viesteihin vastattiin nopeasti. Palaverit olivat tuottavia ja kehitys sujui todella hyvin.
- Projektitiimi oli tavoitettavissa, joustava ja reaktiivinen. Yhteistyö sujui jouhevasti.
- Se tehdään, mitä sovitaan, ja erittäin hyvä niin.