Ota yhteyttä
Puhelinpalvelu
Henkilökohtaista palvelua ja maksuneuvontaa
Asiakaspalvelumme palvelee seuraavasti:
Kuluttajat:
– Maksuneuvonta (laskuihin liittyvät asiat) ma-pe klo 8-20
– Maksuvalvonta (maksumuistutukset ja perintäkirjeet) ma-pe klo 8-18.
Yritykset
– Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8-17.
Online-asiakaspalvelu MyRopossa:
– kuluttajille ma-pe klo 8-18, yrityksille ma-pe klo 8-17, ChatBot 24/7.
Oikean puhelinnumeron löydät aina laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista. Laskun sisältöön, sopimukseen, laskutuskauteen tai vielä saapumattomaan laskuun liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä omaan palveluntarjoajaasi.
Ropon maksuneuvonta auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Nopeimmin hoidat maksuasiasi Myropo -palvelussa, jossa voit tarkistaa laskusi tilanteen ja maksaa laskun, siirtää eräpäivää tai tehdä perintälaskulle maksusuunnitelman ja keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla. Jos hoidat MyRopossa yrityksen, yhdistyksen tai muun yhteisön asioita, oikeutesi tarkistetaan Suomi.fi-valtuuksien avulla.
Yleiset yhteystiedot
Tavoitat asiakaspalvelumme chatin kautta MyRopossa ja asiakaspalvelusivuillamme. Chat-painike näkyy niiden sivujen oikeassa alakulmassa, joilla chat on käytössä.
Energialaskujen (vesi ja sähkö), maksumuistutusten ja perintäasioiden osalta palvelemme puhelimitse +358 9 231 504 33.
Muihin kuin energialaskuihin liittyvissä maksuasioissa palvelemme puhelimitse +358 9 856 080 45.
Soitathan aina ensisijaisesti kirjeeltäsi löytyvään puhelinnumeroon.
Olemme koostaneet avuksesi myös vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin. Katso löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä: