Jatka sisältöön

Lisäpalvelut


Monikanavainen laskujen välitys


Laskujen välityspalvelumme varmistaa sähköisten ja paperisten laskujen ja niihin liittyvien asiakirjojen vaivattoman ja kustannustehokkaan lähettämisen eri jakelukanavien kautta. Huolehdimme siitä, että asiakkaanne saavat laskunsa itselleen sopivassa kanavassa ja maksut käsitellään oikein.

Tarjoamme asiakkaillenne luotettavat ja yleisimmin käytetyt toimitustavat ja pyrimme kasvattamaan laskutuksen sähköisyysastetta jatkuvasti:

• Verkkolasku
• E-lasku
• Suoramaksu
• Sähköpostilasku
• Paperilasku ja tulostuspalvelu
• MyRopo
• OmaPosti
• Kivra
• Arkisto ja laskujen esilläpitopalvelu

Laskurahoitus


Ropon laskurahoituksen avulla muutata laskut nopeasti kassavirraksi. Laskurahoitus on joustava ja helppo tapa nopeuttaa kassankiertoa ja parantaa maksuvalmiutta. Se antaa myös mahdollisuuden käyttää pidempiä maksuaikoja, mikä tuo myös kilpailuetua.

Hae rahoituslimiittiä

Asiakaspalvelu

Kattava asiakaspalvelumme auttaa kaikissa laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa.

Asiakaspalvelupisteemme sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Palvelemme asiakkaitanne suomeksi, ruotsiksi, norjaksi ja englanniksi. Mittaamme asiakaspalvelun laatua ja asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti ja raportoimme tuloksista myös asiakkaillemme.

Asiakaspalvelukanavat:
MyRopo-itsepalvelukanava 24/7 online-asiakaspalvelulla
Chat 
Viestikeskus
Puhelin

Konkurssivalvonta

Saamme tietoa konkurssimenettelyistä sekä sähköisistä rekistereistä että kirjallisista konkurssi-ilmoituksista

Lakipalvelut

Laki- ja perintäasiantuntijamme palvelevat haasteellisissa luotonhallinnan asioissa. Toimimme asiakkaidemme apuna mm. riitaisten saatavien käsittelyssä, haastehakemuksissa ja maksukyvyttömyysmenettelyissä.

Kansainvälinen perintä

Palvelumme sisältää myös saatavien kansainvälisen perinnän. Velkojen perintä hoidetaan ensisijaisesti kirjeitse, mutta tarvittaessa täydennämme sitä myös puhelinperinnällä.

Luottovahti ja informaatiopalvelut

Ropon informaatio- ja luottotietopalveluiden avulla tarkistat asiakkaan luottokelpoisuuden, kartoitat luottoriskit ja seuraat asiakkaidesi maksukyvyssä tapahtuvia muutoksia.
 
Palveluidemme avulla voit pienentää luottotappioriskiä, vähentää luotonhallintaan liittyvää manuaalista työtä sekä varmistaa, että luotonantopolitiikkasi on vastuullisella ja kestävällä pohjalla. Selvittämällä riskiluokan, mahdolliset maksuhäiriömerkinnät, yhteydet häiriöllisiin yrityksiin ja muut luottotietomerkinnät, voit perustaa luottopäätöksesi faktatietoon ja määrittää maksuehdot riskinkantokykysi mukaan.
 
Voit myös yhtenäistää yrityksesi luottopäätösprosessin ottamalla käyttöön vakioidun luottopäätösmallin ja valvoa automatisoidusti jatkuvan asiakkuuden luottokelpoisuutta aktivoimalla luottovahdin.

Rahoituslimiittiä voi hakea helposti verkossa

Hakemuksessa ilmoitetut tiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Lomakkeella kysytään yrityksen perustietojen lisäksi tietoja yrityksen vastuista, taloudesta ja laskutuksesta.
Tietojen antaja vakuuttaa, että tiedot ovat ajan tasalla ja oikeelliset.

Hakemuksen perusteella annetaan alustava rahoituspäätös, joka ei vielä sido kumpaakaan osapuolta.
Jos alustava rahoituspäätös on myönteinen, pyydämme sinulta tarkempia tietoja yrityksestä ja yrityksen tunnusluvuista.

Jos täytät hakemusta yleisessä käytössä olevalta päätteeltä, tyhjennä selaimen välimuisti ja sulje käyttämäsi selainikkunat, kun olet lopettanut hakemuksen täytön.

Yhteyshenkilö

Yrityksen yhteyshenkilö (jos eri)

Yrityksen tiedot

Voitte nopeuttaa alustavan hakemuksen käsittelyä liittämällä mukaan kopiot yrityksenne viimeisimmästä tilinpäätöksestä sekä viimeisimmän valmistuneen kirjanpitokuukauden tulos- ja taselaskelmista.
Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 16 MB.

    Yrityksen vastuut

    Onko yrityksellä laskujen rahoitus käytössä?
    Onko yrityksellä erääntynyttä verovelkaa tai vahvistettua maksusuunnitelmaa veroveloista?
    Onko yrityksellä erääntynyttä työeläke- tai yrittäjäeläkevelkaa?
    Onko yrityksellä erääntynyttä velkaa lakisääteisistä vakuutuksista, sosiaalimaksuista tai muista vastaavista maksuista?
    Onko yrityksellä muita velkajärjestelyjä tai maksusuunnitelmia?
    Onko yrityksellä ollut maksuongelmia edellisen 12 kuukauden aikana?
    Onko yrityksen saatavakanta vakuutena myönnetyissä yrityskiinnityksissä tai vakuutena muulle velalle?

    5. suurinta asiakasta

    Asiakas
    Y-tunnus
    Tilikauden verollinen laskutus
    Maksuehto
     

    Laskutus

    Onko laskutuksessa voimakasta sesonkivaihtelua?