Olemme uudistaneet aiemman Ropo Online -verkkopalvelumme, joka on nyt nimeltään MyRopo. Palvelu on saanut uuden ilmeen, käyttäjäystävällisemmän rakenteen sekä laskuarkiston. Samalla helpotimme myös tilinumeron ilmoittamista.
MyRopo-verkkopalvelussa voit asioida turvallisesti sähköisen tunnistautumisen kautta. Palvelu kattaa laajasti kotimaiset verkkopankit, joiden tunnuksilla voit tunnistautua ja hoitaa maksuasioita itsellesi sopivana ajankohtana 24/7. Palveluun kirjaudutaan osoitteessa: myropo.fi.
MyRopossa voit hakea maksettuja laskuja, tarkistaa laskun tilan, maksaa tai tehdä maksujärjestelyitä sekä ilmoittaa tilinumeron tai valtuutta toisen henkilön hoitamaan asioita puolestasi. Palvelussa toimii myös Online-asiakaspalvelu, jonka tavoittaa chatin kautta.
Itsepalvelukanava on hyvä vaihtoehto myös suosituimpina asiointiaikoina, jolloin jonotusajat asiakaspalveluumme voivat olla tavallista pidemmät. Suosituimmat ajat asioiden hoitamiseen ovat arkisin puolenpäivän aikaan lounastuntien yhteydessä ja iltapäivällä toimistoajan päättyessä.
Toivomme, että pidät uudistetusta verkkopalvelustamme – voit jättää palautetta palvelusta uloskirjautumisen yhteydessä.
Näin hoidat maksuasioitasi MyRopossa
- Henkilötiedoillasi löytyvät avoimet laskut listautuvat aloitusnäkymään, josta voit helposti navigoida haluamasi laskun tietoihin.
- Voit myös hakea laskun tiedot laskun numerolla tai maksuvalvontakirjeen asianumerolla ja MyRopo-tunnuksella. Nämä tiedot löydät useimmiten laskun oikeasta yläkulmasta.
- Klikkaamalla laskun auki, näet mitä toimenpiteitä voit laskulle itse tehdä. Usein valittavana on siirrä eräpäivää, tee maksusuunnitelma ja valtuutus. Voit aina myös maksaa laskun MyRopon kautta, jolloin tieto maksusta siirtyy Ropolle reaaliajassa.
- Laskuarkistosta voit hakea maksettuja laskujasi viimeisen 24 kuukauden ajalta.