Ota yhteyttä
Viesti asiakaspalveluun
Asiakaspalvelumme auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Palvelemme verkossa, puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta.
Jos haluat lähettää asiakaspalvelullemme viestin, suosittelemme käyttämään ensisijaisesti MyRopo chat-palvelua ja aukioloaikojen ulkopuolella nettisivujemme Ota yhteyttä -lomaketta.
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme palvelee kuluttaja-asiakkaita maksuneuvonnassa (laskuihin liittyvät asiat) ma-pe klo 8–20 ja maksuvalvonnassa (muistutus- ja perintäkirjeet) ma-pe klo 8–18. Yritysasiakkaita palvelemme ma-pe klo 8–17.
Lisäksi chatin Ropobotti auttaa maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä ympäri vuorokauden sekä MyRopossa että nettisivuillamme.
Jos sähköposti on sinulle mieluisin tapa asioida, voit tarkistaa oikean sähköpostiosoitteen laskun, maksumuistutuksen tai perintäkirjeen yhteystiedoista.
Jos kirjeessäsi ei ole asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, voit hyödyntää MyRopon chat-palvelua, sivun oikeasta alakulmasta löytyvää Ropobottia tai yhteydenottolomaketta.