Jatka sisältöön

Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa – suosittelemme käyttämään Ropo Online -palvelua

Ropon asiakaspalvelussa on valitettavasti ruuhkaa, joten puheluihin ja viesteihin vastaaminen vie tällä hetkellä tavallista kauemmin. Pahoittelemme viivästystä ja pyrimme vastaamaan yhteydenottoihin mahdollisimman pian. 

Huomioithan, että käsittelemme sähköpostit saapumisjärjestyksessä – uuden viestin lähettäminen ei nopeuta asiasi käsittelyä.

Suosittelemme käyttämään Ropo Online -verkkopalvelua, jossa voit hoitaa maksuasiasi itsenäisesti silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Ropo Onlinesta löydät laskujen ja muistutus- tai perintäasioiden ajantasaiset tiedot. Voit mm. maksaa laskun, tehdä maksujärjestelyjä ja eräpäivän siirtoja. Lisäksi voit ilmoittaa tilinumeron liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita omasta puolestasi.

Palveluun kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla osoitteessa: www.ropo-online.fi.

Laskuja voi hakea syöttämällä

  • laskun numeron, maksuviitteen ja postinumeron, jotka löytyvät laskulta
  • maksuvalvontakirjeen asianumeron ja Ropo Online -tunnuksen, jotka löytyvät maksuvalvontakirjeestä.

Ropo Onlinessa on myös chat-palvelu, josta saat henkilökohtaista neuvontaa ma–pe klo 8–20.


Tarkista, löytyisikö vastaus kysymykseesi Ropon UKK:sta

Olemme koostaneet avuksesi Ropon Usein kysytyt kysymykset -sivun, josta löydät vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin.