Ropon loppuasiakaspalvelu on suljettuna perjantaina 6.9.2024 klo 12.30-14.30 henkilöstökoulutuksen vuoksi. Muilta osin palvelemme samana päivänä normaalisti aukioloaikojemme puitteissa.
Poikkeusaukioloaika vaikuttaa maksuneuvonnan ja -valvonnan puhelinasiakaspalveluun ja MyRopon chat-palveluun. MyRopo palvelee 24/7 ja siellä maksuasioissa auttaa ChatBot.
MyRopo palvelee 24/7
Asiakaspalvelun ollessa kiinni voit hoitaa maksuasiasi kätevästi MyRopossa, jonne kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla osoitteessa: myropo.fi. Jos hoidat yrityksen, yhdistyksen tai muun yhteisön asioita, oikeutesi tarkistetaan Suomi.fi-valtuuksien avulla.
MyRopossa voit hoitaa laskuun, maksumuistutukseen ja perintään liittyviä asioita. Voit maksaa, tarkastella maksettuja laskuja, siirtää eräpäivää, jakaa perintälaskun useampaan erään ja tarkastaa alkuperäisen laskun tiedot. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asiaa puolestasi.
Tarkista, löytyisikö vastaus kysymykseesi Ropon UKK:sta
Olemme koostaneet avuksesi Ropon Usein kysytyt kysymykset -sivun, josta löydät vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin.