Tervetuloa Ropon teemawebinaariin, jossa tutustumme asiakaskokemuksen kehittämiseen ja digitalisaation edistämiseen loppuasiakaspalvelussamme.
Kerromme webinaarissa asiakaspalvelun laadun ylläpitämisestä ja kehittämisestä, Ropon uusien työkalujen ja teknologioiden roolista asiakaskokemuksessa, sekä monikanavaisuuden ja tekoälyn tuomista hyödyistä. Esittelemme myös MyRopon viimeisintä kehitystä, kuten marraskuussa käyttöön otetun viestikeskuksen.
Webinaari on suunnattu kaikille laskuttaja-asiakkaillemme ja palveluistamme kiinnostuneille yrityksille, ja voit ilmoittautua siihen sivun lopussa olevasta linkistä.
Voit esittää kysymyksiä webinaarin aikana ja ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä. Webinaarin arvioitu kesto on noin 60 min ja siitä toimitetaan kaikille ilmoittautuneille tallenne jälkikäteen.
Aika: Keskiviikko 4.12.2024 klo 9-10
Paikka: Teams Live -webinaari