Ota yhteyttä
Chat-palvelu
Tavoitat asiakaspalvelu MyRopon chatin kautta ja asiakaspalvelusivuillamme.
Chat-asiakaspalvelijat ovat apunasi ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset). Lisäksi ChatBot auttaa maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä ympäri vuorokauden sekä MyRopossa että nettisivuillamme.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelusivuiltamme löytyvän Ropobotin kanssa käydyt keskustelut tapahtuvat anonyymisti eikä botti kysy tai tallenna tietoja, joista asiakkaan voisi tunnistaa. MyRopossa asiakaspalvelubotti sen sijaan toimii vahvan tunnistautumisen takana ja pyytää tarvittaessa myös yksityiskohtaisia tietoja laskuun, maksumuistutukseen tai maksuvalvontakirjeeseen liittyen. Näin botti voi antaa tarkempia ohjeita ja esimerkiksi suoraan tarkistaa, voiko laskulle saada lisää maksuaikaa.