Ota yhteyttä
Viesti asiakaspalveluun
Asiakaspalvelumme auttaa maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa. Palvelemme verkossa, puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta.
Jos haluat lähettää asiakaspalvelullemme viestin, suosittelemme käyttämään ensisijaisesti MyRopo chat-palvelua ja aukioloaikojen ulkopuolella nettisivujemme Ota yhteyttä -lomaketta.
Ota yhteyttä
Hoida maksuasiasi nopeasti ja helposti MyRopo-palvelussa 24/7
Nopein ja helpoin tapa hoitaa maksamiseen liittyviä asioita on MyRopo, jonka kautta voit myös lähettää viestin loppuasiakaspalveluumme. Kirjaudu henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi osoitteessa: myropo.fi.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme palvelee kuluttaja-asiakkaita maksuneuvonnassa (laskuihin liittyvät asiat) ma-pe klo 8–20 ja maksuvalvonnassa (muistutus- ja perintäkirjeet) ma-pe klo 8–18. Yritysasiakkaita palvelemme ma-pe klo 8–17.
Lisäksi chatin Ropobotti auttaa maksamiseen, myöhästyneisiin maksuihin ja maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä ympäri vuorokauden sekä MyRopossa että nettisivuillamme.
Jos kirjeessäsi ei ole asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, voit hyödyntää MyRopon chat-palvelua, sivun oikeasta alakulmasta löytyvää Ropobottia tai yhteydenottolomaketta.