Tänä vuonna Ropon toiminnan keskiössä on asiakaspalvelun työkalujen ja MyRopo-verkkopalvelun kehittäminen. Tavoitteena on tuoda asiakaspalveluprosesseihimme nopeutta, helppoutta ja saumattomuutta hyödyntämällä monipuolisesti digitalisaation ja automaation tarjoamia mahdollisuuksia.
Uudistusten avulla voimme parantaa myös itsepalvelumahdollisuuksia ja sen myötä kohdentaa henkilökohtaista neuvontaa entistä enemmän sinne, missä tarve on suurin. Tässä yhteydessä olemme myös tarkastelleet aukioloaikojamme sekä organisoineet asiakaspalvelutiimimme uudelleen huomioiden kuluttaja- ja yritysasiakkaiden erilaiset tarpeet.
Maanantaista 3.6.2024 alkaen Ropon asiakaspalvelu palvelee alla olevin aukioloajoin – yhteydenottokanavat löydät täältä.
Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20
Laskuihin liittyvät asiat
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18
Muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat
Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17
MyRopo-itsepalvelukanava 24/7: myropo.fi
Online-asiakaspalvelu: ChatBot 24/7 ja chat-asiakaspalvelijat ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).