MyRopon viestikeskuksessa otetaan käyttöön uusi tekoälyavustaja, joka tarjoaa entistä yksilöllisempää ja joustavampaa asiakaspalvelua ympäri vuorokauden – juuri silloin, kun tukea tarvitaan. Pilotoimme avustajaa kesän ajan, ja se otetaan käyttöön vaiheittain tulevien kuukausien aikana.
Näin tekoälyavustaja toimii
Tekoäly nopeuttaa palvelua ja vapauttaa asiakaspalvelijoiden aikaa tilanteisiin, joissa henkilökohtainen palvelu on erityisen tärkeää. Tämä tekee palvelusta sujuvampaa ja entistä laadukkaampaa.
- Kun viesti lähetetään MyRopon laskunäkymän kautta, tekoälyavustaja käsittelee sen ensimmäisenä.
- Läpinäkyvyyden varmistamiseksi tekoälyn tuottamat vastaukset merkitään selkeästi tekoälyn laatimiksi.
- Jos keskustelu jatkuu tai ratkaisua ei löydy, viestiketju siirtyy ihmisasiakaspalvelijalle.
Koska viesti lähetetään laskunäkymästä, tekoälyavustajalla on aina käytössään asianumero ja tarvittavat taustatiedot. Näin se pystyy antamaan yksilöllisiä ja täsmällisiä vastauksia.
Avustajaa kehitetään jatkuvasti testidatan ja käyttäjäpalautteen perusteella asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi.
Näin käytät MyRopon viestikeskusta
- Kirjaudu MyRopoon verkkopankkitunnuksillasi osoitteessa: myropo.fi
- Lue saapuneet viestit ja vastaa niihin viestikeskuksessa, joka löytyy vasemman laidan valikosta.
- Saat ilmoituksen uudesta viestistä tekstiviestillä tai sähköpostilla.
- Jos haluat aloittaa uuden viestiketjun, voit tehdä sen suoraan laskunäkymästä löytyvällä lomakkeella.
Jos lasku ei ole näkyvissä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme MyRopon chatin tai puhelimen kautta.


MyRopo palvelee 24/7
MyRopossa hoidat helposti kaikki laskuihin, maksumuistutuksiin ja perintään liittyvät asiat itsellesi sopivana ajankohtana. Voit maksaa laskuja, tarkastella avoimia ja maksettuja laskuja sekä maksuvalvontakirjeitä, siirtää eräpäivää tai jakaa maksun osiin. Lisäksi voit ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen hoitamaan asiat puolestasi.
Henkilötiedoillasi löytyvät avoimet laskut listautuvat aloitusnäkymään, josta voit helposti navigoida haluamasi laskun tietoihin. Voit myös hakea laskun tiedot laskun numerolla tai maksuvalvontakirjeen asianumerolla ja MyRopo-tunnuksella. Nämä tiedot löydät useimmiten laskun oikeasta yläkulmasta. Klikkaamalla laskun auki, näet mitä toimenpiteitä voit laskulle itse tehdä.
Palvelussa toimii myös Online-asiakaspalvelu, jonka tavoittaa asiakaspalvelumme aukioloaikoina. Muina aikoina apunasi on chatbot ja tekoälyassistentti.