Ropo Onlinen verkkopankkivalikoima on täydentynyt kesän aikana Handelsbankenilla, Oma Säästöpankilla, POP Pankilla ja S-Pankilla. Palvelu kattaa nyt laajasti kotimaiset verkkopankit, joiden tunnuksilla Onlinessa voi tunnistautua ja hoitaa maksuasioita itselleen sopivana ajankohtana 24/7.
Ropo Onlinessa voi turvallisesti ja helposti hoitaa laskuun, maksumuistutukseen ja perintään liittyviä asioita. Palvelussa voi mm. maksaa, siirtää eräpäivää tai jakaa perintälaskun useampaan erään. Onlinen chatin kautta saa myös neuvontaa maksuasioissa – keskustelu käydään vahvan tunnistautumisen takana, joten asiakkaan tilanteeseen päästään kiinni nopeasti ja helposti.
Ropo Onlinen käytettävyyden parantaminen on osa monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämistä ja digitaalisen asiakaskokemuksen parantamista, mikä on tänä vuonna yksi merkittävimmistä painopisteistämme. Seuraamme jatkuvasti Ropo Onlinen digitaalisuusastetta sekä käyttäjien tyytyväisyyttä ja käyttökokemusta. Tulosten avulla voimme reagoida nopeasti verkkopalveluumme liittyviin kehitystarpeisiin.