Seuraamme asiakastyytyväisyyttä systemaattisesti läpi koko asiakkuuden elinkaaren. Keräämme palautetta erilaisilla asiakaskyselyillä, joista ensimmäinen mittaa onnistumistamme Ropon palveluiden käyttöönotossa.
Vuoden 2023 ensimmäisellä puolikkaalla käyttöönottoprojektiemme yhteenlaskettu NPS-luku on huikea 94 (vastausprosentti 64 %). Kiitosta asiakkailta saavat erityisesti hyvä yhteistyö, aikataulullinen onnistuminen sekä Ropon ratkaisukeskeisyys. Ropolla on myös vahva projektiosaaminen ja valmiit käyttöönottomallit, jotka tekevät palveluiden käyttöönotosta helppoa.
Käyttöönottoprojektin NPS-kyselyssä pyydetään arvioimaan, kuinka todennäköisesti vastaaja suosittelisi Ropoa käyttöönoton perusteella ystävälleen/kollegalleen. Palautetta pyydetään myös mm. projektin aikataulullisesta onnistumisesta, yhteistyön sujuvuudesta sekä tuotantokäytön aloituksen toteutumisesta.
Poimintoja avoimista palautteista:
- Projektinhallinnassa voisi kuka tahansa ottaa oppia Ropon toiminnasta. Yhteydenpito oli mutkatonta, vastausten saanti nopeaa ja ymmärrys meidän tarpeistamme myös todella hyvällä tasolla.
- Projekti pysyi todella hyvin aikataulussa ja laskut saatiin ajallaan matkaan.
- Yhteistyö sujui hyvin. Ropolta oltiin aktiivisesti ja ratkaisuhakuisesti mukana koko ajan.
- Haastavassa tilanteessa toimittiin loistavasti ja annettu tuki oli vertaansa vailla. Ammattilaisia kaiken kaikkiaan.
- Kaikkiin kysymyksiin saatiin vastaukset ja Ropo ennakoi sekä tuki hyvin.
- Käyttöönotto sujui täydellisesti ilman ongelmia.
- Hyvä testaaminen edesauttoi käyttöönottoa. Myöskin helpotti tieto siitä, että jos joku ongelma tulee, niin se ratkaistaan mahdollisimman nopeasti.
- Ropon puolelta oli kiinnitetty meille osaava jengi tekemään töitä.
- Kiitos jälleen kerran! Jatkakaa samaan malliin ja teillä on aina tyytyväiset asiakkaat.