Kiitos mielenkiinnostasi Ropon teemawebinaariin 8.9.2021
Tallenne, esitysmateriaali ja Q&A
Kiitos mielenkiinnostasi 28.10.2021 järjestettyyn Ropon teemawebinaariin, joka keskittyi sähköisen laskutuksen ajankohtaisiin teemoihin: EU:n verkkolaskustandardin vaikutuksiin, uusiin operaattoriyhteyksiin, verkkolaskuosoitteiston hyödyntämiseen sekä parhaisiin käytäntöihin sähköisyysasteen nostamiseksi.
Tältä sivulta löydät videotallenteen, esitysmateriaalin (pdf) sekä Q&A-osion, jossa on vastauksia webinaarissa esitettyihin kysymyksiin sekä hyödyllisiä linkkejä.
Toivomme, että annat meille webinaarista palautetta ja esität kysymyksiä, jos jokin asia jäi vielä askarruttamaan. Voit myös aina olla yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi Ropolla tai palveluneuvontaamme – autamme sinua mielellämme.
Webinaarin videotallenne
Webinaarin Q&A
Alla olevaan osioon olemme koonneet vastauksia webinaarissa esitettyihin kysymyksiin.
Jos jokin asia jäi vielä askarruttamaan, voit laittaa kysymyksesi tällä lomakkella. Muistathan jättää myös yhteystietosi, niin voimme palata asiaan.
Ropon asiakaistyytyväisyysmittarit | Termit
Viestissä kysytään suosittelisiko asiakas saamaansa palvelua (NPS) ja saiko hän asiansa kerralla hoidettua (FCR-%). Myös avoimen palauteen antaminen on mahdollista.
NPS (Net Promoter Score) = Suositteluaste (asteikko -100 +100)
FCR (First Call Resolution) = Ensiratkaisukyky / Ensimmäisen kontaktin ratkaisuaste
E-ratio / Self Service Ratio = Sähköisyysaste
(Ropo Onlinessa tehdyt toimenpiteet/yhteydentot)
Vastausprosentti = Vastattujen puheluiden osuus saapuneista puheluista
Vastausaika = Viive puheluun tai sähköpostiin vastaamisessa
Milloin yritykset voivat käyttää Ropo Onlinea?
Uudistuksen myötä
– Ropon yrityskirjeille tulee Online-tunnukset
– Ropo Onlineen tulee käyttöön valtuutus-toiminnallisuus, jonka kautta tarkastetaan, onko käyttäjä valtuutettu näkemään yrityksen laskuja
– Yritysasiakkaat voidaan huomioida jatkossa entistäkin paremmin myös chatbotissa.
Sovelletaanko kaikkiin asiakkaisiin aina samaa perintäprosessia?
Eri toimialoilla on myös omat erityispiirteet ja vaatimukset, jotka otetaan huomioon perintätoimenpiteissä.
Millaisia tuloksia Ropon henkilöstötyytyväisyydessä on mitattu?
Tulokset viimeisimmistä tutkimuksista (2020–2021)
Yleinen työtyytyväisyys | 78 (asteikolla 1–100)
Suositteluaste (NPS) | 33 (asteikolla -100 +100)
Motivaatio/”Liekki-indeksi” | 77 (asteikolla 1–100)
Työkyky ja stressi | 7,6 (asteikolla 1–10) ja 3,0 (asteikolla 1–5)
Onko maksumuistutusta mahdollista lähettää sähköpostilla?
Nykyinen perintälaki ei anna lupaa lähettää perintäkirjeitä sähköisesti, ellei siitä ole nimenomaisesti perintäasia kerrallaan loppuasiakkaan kanssa sovittu. Tämä on yksi kohta, johon haluaisimme saada muutosta pysyvään perintälakiin.
Tilaajan/ostajan yhteisvastuullisuus, jos toinen todetaan varattomaksi?
Tietoa perintäprosesseista ja lainsäädännöstä
Voit katsoa tallenteen ja esitysmateriaalin tästä:
Perintäwebinaari 19.5.2021