Marraskuussa Ropon loppuasiakaspalvelussa on poikkeuksia aukioloajoissa:
- Pe 8.11.2024 loppuasiakaspalvelumme on suljettuna klo 12.30-14.30. Muuten palvelemme normaalien aukioloaikojemme mukaisesti.
- Pe 22.11.2024 loppuasiakaspalvelumme ja asiakkuusneuvontamme sulkeutuu poikkeuksellisesti jo klo 13.30.
Poikkeusaukioloajat koskevat maksuneuvonnan ja -valvonnan puhelinpalvelua ja MyRopon chat-palvelua. MyRopo on käytettävissä 24/7, ja siellä maksuasioissa auttaa ChatBot.
MyRopo palvelee 24/7
Asiakaspalvelun ollessa kiinni voit hoitaa maksuasiasi kätevästi MyRopossa, jonne kirjaudutaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla osoitteessa: myropo.fi. Jos hoidat yrityksen, yhdistyksen tai muun yhteisön asioita, oikeutesi tarkistetaan Suomi.fi-valtuuksien avulla.
MyRopossa voit hoitaa laskuun, maksumuistutukseen ja perintään liittyviä asioita. Voit maksaa, tarkastella maksettuja laskuja, siirtää eräpäivää, jakaa perintälaskun useampaan erään ja tarkastaa alkuperäisen laskun tiedot. Voit myös ilmoittaa tilinumerosi liikamaksun palautusta varten tai valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asiaa puolestasi.
Tarkista, löytyisikö vastaus kysymykseesi Ropon UKK:sta
Olemme koostaneet avuksesi Ropon Usein kysytyt kysymykset -sivun, josta löydät vastauksia yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin.