Uutiset

Ajankohtaista
Ropon vastuullisuusraportti 2024 julkaistu
Read more
Ajankohtaista
Ropon asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat toukokuussa
Read more
Ajankohtaista
Kuinka optimoida kassavirtaa – Ropon data-analyytikko jakaa vinkit ja avaa keskeiset mittarit
Read more
Ajankohtaista
Ropon asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat huhtikuussa
Read more
Ajankohtaista
Martela tehostaa laskutusprosessejaan Pohjoismaissa Ropon teknologian avulla
Read more
Ajankohtaista
Suosituimmat asiointikanavat laskuihin liittyvissä asioissa
Read more
Ajankohtaista
Ropo One™ -käyttökoulutus: Sähköinen laskuttaminen ja muistuttaminen
Read more
Ajankohtaista
Sähköinen laskutus: Oletko valmis hyödyntämään sen täyden potentiaalin?
Read more
Ajankohtaista
Culture and Talent Highlights: Uudesta työntekijästä toimiston luottopelaajaksi
Read more
Ajankohtaista
Ropo One™ -käyttöliittymän uudistus: tavoitteena parempi käyttäjäkokemus
Read more
Ajankohtaista
Loppuasiakaskastutkimus 2024: Asiakaskokemus parantunut – tyytyväisimpiä MyRopossa asioineet
Read more
Ajankohtaista
MyRopo-viestikeskus: Siirtyminen suojattuun verkkoviestiin
Read more
Ajankohtaista
Oomi vahvistaa talouden hallintaansa reaaliaikaisella datalla ja älykkäällä analytiikalla
Read more
Ajankohtaista
Webinaari: Laskutuksen digitalisaatio ja asiakaskokemus
Read more
Ajankohtaista
Strawberryn matka kohti sujuvampaa laskutuksen hallintaa
Read more
Ajankohtaista
Ropon käyttöönottoprojektien NPS 82
Read more
Ajankohtaista
Ropon asiakaspalvelun poikkeusaukioloaika 7.2.2025
Read more
Ajankohtaista
Ropo tuo läpinäkyvyyttä ja tehokkuutta Hehku Energian talouden hallintaan
Read more
Rekrytointi
Ropo mukana Contact Forumissa 23.1.2025
Read more
Ajankohtaista
NPS 70 Ropon avainasiakkaiden 2024 kyselyissä
Read moreTarvitaan vain yksi alusta
Palvelumme pohjautuu omaan teknologiaan Ropo OneTM -alustalle, joka mahdollistaa saumattomat prosessit ja täyden näkyvyyden talouden hallintaan. Yhdessä sitoutuneiden Ropo-asiantuntijoiden kanssa autamme asiakkaitamme menestymään. Maksuasioiden hoitaminen on tehty loppuasiakkaille helpoksi ja sujuvaksi, mikä parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Palvelumme käyttö on vaivatonta ja vaatii vain yhden integraation. Tämä poistaa perinteisen tarpeen käyttää useita eri järjestelmiä.