Jatka sisältöön

Hoida maksuasioitasi

Jos itsepalvelu ei ole sinulle sopivin asiointitapa, voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse, chatissa tai sähköpostitse – olemme täällä sinua varten. Oikeat yhteystiedot löydät aina laskultasi tai lähettämästämme kirjeestä. Hyödynnä myös Usein kysytyt kysymykset -palstaa, voit löytää vastauksen kysymykseesi sieltä.


Laskut ja maksuasiat yhdessä osoitteessa 24/7


ChatBot 24/7
Chat-asiakaspalvelijat: ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).


Tavoitat asiakaspalvelumme viestitse parhaiten MyRopon kautta.


Suosituimmat ajat asioiden hoitamiseen ovat arkisin puolenpäivän aikaan lounastuntien yhteydessä (klo 10-12) ja iltapäivällä toimistoajan päättyessä (klo 15.30-16.30). Jos mahdollista, suosittelemme ottamaan yhteyttä näiden aikojen ulkopuolella tai asioimaan MyRopo-palvelussa, jossa maksuasiat hoituvat aina nopeimmin. MyRopossa sinua palvelee ChatBot 24/7 ja chat-asiakaspalvelijamme ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).

Oikeat yhteystiedot löydät aina laskustasi tai maksuvalvontakirjeestäsi. Palvelemme asiakkaitamme puhelimitse seuraavasti:

Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20 (laskuihin liittyvät asiat)
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18 (muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat)

Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17.