Jatka sisältöön

Hoida maksuasioitasi

Jos itsepalvelu ei ole sinulle sopivin asiointitapa, voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse, chatissa tai sähköpostitse – olemme täällä sinua varten. Oikeat yhteystiedot löydät aina laskultasi tai lähettämästämme kirjeestä. Hyödynnä myös Usein kysytyt kysymykset -palstaa, voit löytää vastauksen kysymykseesi sieltä.


Laskut ja maksuasiat yhdessä osoitteessa 24/7


ChatBot 24/7
Chat-asiakaspalvelijat: ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).


Tavoitat asiakaspalvelumme viestitse parhaiten MyRopon kautta.
Hoidatko yrityksesi maksuasiaa? Voit jättää viestin myös yhteydenottolomakkeen kautta.


Suosituimmat ajat asioiden hoitamiseen ovat arkisin puolenpäivän aikaan lounastuntien yhteydessä (klo 10-12) ja iltapäivällä toimistoajan päättyessä (klo 15.30-16.30). Jos mahdollista, suosittelemme ottamaan yhteyttä näiden aikojen ulkopuolella tai asioimaan MyRopo-palvelussa, jossa maksuasiat hoituvat aina nopeimmin. MyRopossa sinua palvelee ChatBot 24/7 ja chat-asiakaspalvelijamme ma-pe klo 8–18 (kuluttajat) ja klo 8–17 (yritykset).

Oikeat yhteystiedot löydät aina laskustasi tai maksuvalvontakirjeestäsi. Palvelemme asiakkaitamme puhelimitse seuraavasti:

Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20 (laskuihin liittyvät asiat)
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18 (muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat)

Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17.