Palveluissamme on käyttökatko
Palveluissamme on käyttökatko
Palveluissamme on järjestelmäpäivityksestä johtuva käyttökatko lauantai 15. helmikuuta 2025 klo 20.00 – sunnuntai 16. helmikuuta 2025 klo 18.00 välisenä aikana.
Pääset käyttämään MyRopo- ja Ropo One™ -palveluja normaalisti sunnuntaina 16. helmikuuta 2025 klo 18.00 eteenpäin.
Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Ajankohtaista

14.2.2025
Oomi vahvistaa talouden hallintaansa reaaliaikaisella datalla ja älykkäällä analytiikalla
Lue lisää
14.2.2025
Webinaari: Laskutuksen digitalisaatio ja asiakaskokemus
Lue lisää
12.2.2025
Strawberryn matka kohti sujuvampaa laskutuksen hallintaa
Lue lisää
5.2.2025